onsdag, mars 14

Onödigt vetande

1.Var hittade du den här listan?
Hos en tjej på QX.
2. Var är dina föräldrar födda?
Ehm... Detta borde jag verkligen veta... Min mamma är väl född i Stockholm... (hjälp! Hjärnsläpp!) och Roland är född i Malmö.
3. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Antivirus. Eller ja, jag försökte i alla fall.
4. Vilken är din favoritrestaurang?
Just nu, Green Mango på Möllan.
5. När badade du i en pool senast?
Oj, det var längesen... Har mest blivit i havet. Både i Sverige och utomlands.
6. Har du varit med i någon skolpjäs?
Hell no... Jag är inte teatertypen direkt...
7. Hur många barn vill du ha?
Inga alls.
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Folkmusik och s k World music. Och afrikanska trummor är s.t.r.e.s.s.a.n.d.e!!
9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Kanske lite för tidigt för det...? Men jag vet vilka jag INTE ska rösta på i alla fall!
10. Vad har du för TV-kanaler?
typ 100 och jag tänker inte rabbla dom...
11. Har du åkt moped någon gång?
Jag är uppväxt på moped. Dock inte ägt någon själv...
12. Har du busringt någon gång?
hahaha självklart!
13. Har du fått felparkeringsböter?
Ja, tyvärr en del gånger.
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Över min döda kropp att jag skulle göra något sånt.
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Hmm.... Längst bort är nog Kroatien. Är ju inte lika berest som sambon min. Än.
16. Har du en egen trädgård?
Nej. Och vill inte ha en heller. Alldeles för mycket jobb...
17. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
På tv: Family Guy och i Tidning: Larsson.
18. Kan du alla orden i nationalsången?
Jepps!
19. Badkar eller duschkabin?
Badkar!
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Darling. Tror jag i alla fall. Kommer inte ihåg alla. Vilket jag antar betyder att den jag kommer ihåg är den bästa...?
21. Favoritpizza?
Calzone (+ bacon + räkor!) Hahaha!
22. Chips eller popcorn?
Chibbe o dibbe!
23. Vilken färg på läppstift använder du?
Mörkt röd/brun. Fast oftast inget.
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Vem i helvete skulle få för sig att röka jordnötsskal??!! Har jag missat någon ny trend?
25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nä det vill jag inte påstå.
26. Apelsin- eller äppeljuice?
Tropicanas äppeljuice regerar!
27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Med Madde på Råå, sesamkyckling med ris.
28. Favoritchoklad?
Guldnougat, om den räknas som choklad...?
29. När röstade du senast?
Jag röstade på QX dagliga fråga idag. Räknas det?
30. När åt du en hemodlad tomat sist?
Alldeles för länge sedan.
31. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Näe...
32. Är du bra på matlagning?
Jodå, inte så många som klagat hittills. Haha!
33. Klarar du att tanka själv?
Eh. Ja.
34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
haha nej
35. Pepsi eller Coca Cola?
Coca-Cola. Men helst slipper jag.
36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Ja på hotellet hade jag en snärtig liten kjol, blus och scarves. Det du!
37. Vad var det senaste du handlade?
Tropicanajuice, vindruvor och mjölk.
38. Har du kräkts offentligt?
haha vad är det för fråga!? Men svar ja. (hej mamma!! *vinkar*)
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Kärleken har jag ju redan hittat så nu väntar jag på att miljonerna ska börja rulla in!
40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Jo, det skulle jag nog vilja tycka att jag gör...
41. Har du ringt något betalnummer?
Är inte alla nummer betalnummer?
42. Kan man vara vän med sitt ex?
Jodå. Ibland.
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Försökte hälsa på Johanna, men hon var inte där!
44. Hade du mycket hår som liten bebis?
Mer hår än jag har nu! Haha! Nä, men jag hade väl normalt skulle jag tro...
45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Kommer jag inte ihåg. Säkert nåt fräsigt.
46. Vad har du i din väska?
Vad har jag INTE i min väska? Värsta McGyver ju!
47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Tar lypsyl och pussar sambon godnatt.

Inga kommentarer: