lördag, mars 24

Tant eller fjortis?

I brist på fantasi och ork kommer det ännu en lista...

Lördagskväll mysandes framför tv:n eller partaj natten lång?
Oj... Det beror ju på vilket humör man är på... Lite blandat är bäst.


Hemmafest med vänner eller köandes till stans hetaste krog? Först hemmafest och sen ut på kanske inte hetaste men roligaste klubben...

Radio/tv/stereo på lagom volym (så det inte gör ont i öronen) eller fullt ös så ljudet känns i hela kroppen? Fullt ös! Särskilt i bilen och vid städning. Fast när jag ska parkera måste jag sänka. Och jag måste sänka om någon annan ska parkera och jag är passagerare också...

Varm mössa för att värma huvudknoppen eller kallt om öronen för att inte förstöra frisyren? Beror på vart jag ska. Jag kan lätt offra mig och frysa lite för att va snygg. :)

Uppe med tuppen för att få så mycket som möjligt gjort eller ta sovmorgon så länge det går på en ledig dag? Ehm... Folk pratar om den där tuppen... Men jag har aldrig nånsin träffat den...

Kan man säga att jag är precis i gränslandet mellan tant och fjortis? Måste väl finnas nåt mellanting kan man tycka...

Inga kommentarer: