måndag, april 16

Några bilder från Prag

Resan har varit hur bra som helst. Jag tycker, som vanligt när vi är på resa, att det är SÅ roligt att hela sista dagen säga saker som :

- Tänk att när vi går och lägger oss ikväll så lägger vi oss i ett annat land!

- Tänk att jag kommer att borsta tänderna i två olika land på en dag!

Hur kul som helst. Verkligen. Tycker alla i resesällskapet också. Jag lovar. Sure.
Tyvärr säger man också saker som:

- Tänk att en öl kostade 9 kr för bara några timmar sen och nu kostar den minst 45 spänn... Sad but true.
På bilden ovan ser ni vårt hostel, som låg på en gata som heter Kozi. Denna gata ligger ungefär 100 meter från Old Town Square. 100 meter från Old Town Square, fatta! Underbart läge!
Aldrig har vi bott så centralt i Prag, och Madde har ändå varit där 11 gånger. Jag ligger rejält i underläge med mina fyra gånger... :)

Hostelet var helt ok om man räknar utifrån rummet, duschar och så. men om man räknar läge och pris så var det helt outstanding!! Alltså: Condor hostel på Kozi i Prag rekommenderas! :)
Hmmm... Nu vill inte Blogger låta mig lägga in flera bilder... Så det får bli imorgon istället!
GoNatt mina små kärringar!

1 kommentar:

ajja sa...

Oh, har det redan gått en vecka?! OH mer bilder :)