söndag, augusti 19

ONE DOWN, TWO TO GO.

En av tre semesterveckor har gått nu och jisses en sån massa man hunnit med!

Vi har varit på fisketur, utan nån fisketur, om man säger så... Vi fick fisk. Med betoning på FICK. :) Vi har legat och glassat på stranden, hyrt film, sett Balkan Beat Boxfestivalen, ätit minimunkar, sjungit singstar, druckit smaskiga blåbärsshots och klassikern cava (här skulle jag vilja påstå att det inte var samtidigt, men då hade jag ljugit), ätit pizza och varit på 50-årskalas. Härligt!

Nästa vecka bjuder på ännu en fisketur, fast denna gång i Helsingborg. Denna gång kommer dock jag antagligen inte vara med på själva fisket utan jag ska ta mig över till Helsingör för lite shopping. Vi kommer även ta en tur till IKEA, gå på kalas hos Johanna, gå i prideparaden i köpenhamn och förhoppningsvis kommer jag att träffa en tjej som jag jobbade med förut över en fika. Kom att tänka på henne för några dagar sen och letade upp hennes nummer på eniro. Skickade iväg ett sms till henne och får till svar att hon hade tänkt på mig bara nån timma innan hon fick mitt sms. Lustigt! :) Ska bli skoj att ses igen i alla fall!

Nu ska jag hoppa in i duschen, kl 22 uppträder Vive La Fête på festivalen och jag vill dit!

Ciao!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Carolina,
jag jobbar med ett tvprogram som vill göra ett ev inslag med ngn som är paketintresserad. Läste din blogg (och din kusins, om hur du tvingade henne att kolla upp presentshopper i Korea!) och om hur du skulle vilja öppna en butik för paketinslag. Undrar nu om du kommit ngn vart på den fronten och om du skulle vara intresserad att ev vara med i ett sådant inslag i vårat program. Skulle vara jättekul om du hörde av dig till mig så kan jag berätta vidare!

Mvh
Niurvi
nbc@titan.se