onsdag, april 4

Freshy and sweaty

I förrgår var jag och tränade igen. Jo, du läser rätt. Jag har en liten rädsla för att någon kanske har intagit min kropp och gör saker med den som jag aldrig nånsin haft en tanke på... Och idag är det dags igen. Du ser, hur scary som helst! Båda passen handlar det om skivstång på F&S och jag tycker om det! Dessutom verkar inte mina handleder ha något emot det vilket är ett väldigt bra tecken på att jag kommer att fortsätta med det. Om Carl-Martin läser detta så vill jag säga att detta inte på något som helst sätt påverkar vårt förhållande, jag älskar fortfarande dina jazzhänder! Hmm... hur lät inte det då!? Ja menar alltså på ett gymnastiskt vis. Nä det blev ju inte bättre...! Jaja, ni fattar vad jag menar... Så klockan 16 idag kör jag igång igen! Ska försöka träna bort träningsvärken från i måndags. Kan man det egentligen?

Ett litet ps: OM 6 DAGAR ÅKER VI TILL PRAG!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

GLAD PÅSK från mig och Bamsefar! Kram och ha det jättebra på er semester.

Carolina sa...

Kylling: Glad påsk på er med! Ska se om vi hittar några fina klänningar till Jakobs stora dag när vi är i Prag! :) KRAM!