tisdag, april 24

Nä minsann...


...nu vill jag faktiskt tillbaks till Rovinj.

3 kommentarer:

ajja sa...

Det där gjorde du bara för att du vet att jag är jugge och längtar hem?? ;)

Faktum är att min syrras man syster och hennes man har en resurang och hon har en frisörsalong i Rovinj. Och mitt hus ligger bara 4 mil från rovinj. Och i morse när jag cyklade till jobbet lyssnandes på Kroatmusik som seden sig bör önskade jag att en av mina två veckors semester gör att jag kan åka hem och hälsa på. Och så möts jag av denna syn!

Var du och sambo där nyligen?? Hade ni trevligt? Vart bodde ni?

Carolina sa...

Haha! Ja , hela min reslust är baserad på att du är jugge... *s*

Vi var fyra tjejer som körde ner sommaren 2005. Stannade först i Prag, Salzburg och Ljubljana innan vi slutligen körde till Fazana, där vi hyrde en lägenhet.

Sen körde vi runt i Istrien till bl a Porec, Pula och Rovinj.

Rovinj är absolut favoriten, sen Porec. Pula blev jag inte alls förtjst i faktiskt...

Vi hade det alldeles underbart och jag vill SÅ tillbaks...

När var du där sist?

ajja sa...

Jag var hemma sist i september förra året. Åker väl ung i sep detta år med. Pula bodde mina föäldrar i som ungt nygift par :) Men nej det e inget roligt där. Dom ställen du nämnde är roligare. Porec har jag som hjära ju.. ! mil från havet och Porec ligger huset. MEH, alla ska ju åka dit just bara för tat jag är jugge ;)