tisdag, april 24

Några bilder från helgen....

I helgen var det tjejfest hemma hos oss (dvs, dom vanliga kompisarna förutom att Hanna & Jakob inte kunde komma! haha!) och givetvis ingick det Singstar denna kväll... :)

Om någon som är med på bild här och ABSOLUT inte vill vara det så får den höra av sig så tar jag bort den nästan direkt! :)
Har en känsla av att jag kommer få en del samtal... Haha!


Elin och Madde tar en paus i sjungandet och poserar lite.







Maria fjollar sig lite mer än vanligt och får naglarna målade.
Dom var målade i ca 7 och en halv minut, sen letade hon upp avmaskeringsmedlet, som hon kallade det. :)











Anna tar en rökpaus mellan sina paradnummer.





Om det är något Jag och Elin kan så är det posera. :)








Eva spanar in Marias naglar. Maria spanar in Evas... *piiiip* :)




Julle och Eva blir beskyllda för att ha ätit upp all dippa!!! :) Kan ha varit jag. Sorry.





Madde och Maria i en rockduett.






Jag river av en tuff låt.
Anna ser väldigt skeptisk ut dock.

Det var allt ni fick för den 25-öringen! Ciao!!

Inga kommentarer: